De vraag
Wat waren de wensen van onze klant?
Dit bedrijf wilde hun toppers, die zich een gans jaar lang uit de naad werkten, verrassen met een onvergetelijke incentive reis naar ‘Amazing Dubai’. ‘Pleasure’ moest overheersen, maar ‘business’ maakte ook deel uit van het programma, want er stonden wel een paar meetings gepland. Dat namen ze er evenwel met plezier bij, want niet iedereen kan immers zeggen dat hij een vergadering heeft bijgewoond in één van de meest impressionante steden ter wereld.
De oplossing
Wat deed Creative Star?
Voor een incentive reis staat verwennerij altijd centraal. De rode loper werd dan ook overal voor de gasten uitgerold. Eerst gebeurde dit in de Palm, het grootste kunstmatig aanlegde schiereiland van de wereld en een must-see & feel als u Dubai bezoekt. Van een shopping tour in de impressionante winkelcentra tot een diner op de hoogste toren van de wereld. De highlights ontbraken niet, maar Creative Star zorgde wel telkens voor dat tikkeltje meer. Of wat dacht u van opgehaald te worden met een Rolls Royce Phantom om naar het diner in het 7-sterren hotel Burj Al Arab gebracht te worden? Ook een toef avontuur mocht niet ontbreken tijdens deze incentive.
Een namiddagje ‘dunes bashen’ tijdens een woestijnsafari met een Hummer zorgde voor het nodige spektakel. De ervaren chauffeurs stonden klaar om het gezelschap op sleeptouw te nemen voor een spannende rit door het zand en over de glooiende duinen. Over het hoogtepunt van de reis was iedereen het unaniem eens. Dat was zonder twijfel de cocktail van een ondergaande zon in de woestijn met champagne en aardbeien om daarna onder een ongeziene sterrenhemel teruggebracht te worden naar hun luxe resort. Even dachten ze dat ze zowaar in een Arabisch sprookje waren beland.
Dankzij de perfecte organisatie van Creative Star en de unieke inzichten van hun Creative Director, hebben we Dubai op een ongekende manier ervaren. Haar connecties en kennis van de regio openden exclusieve deuren, waardoor we de luxe en het avontuur van deze bruisende stad ten volle konden beleven. Van de iconische Burj Khalifa tot de verborgen parels van de woestijn, elk moment was puur magie.
Directeur Banksector
Maybe you might also be interested in these projects.
Sri Lanka
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een inspirerende en luxe incentive reis naar Barcelona te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij cultuur, gastronomie en teambuilding centraal stonden. Barcelona, met zijn...
Londen
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een luxe en onvergetelijke incentive reis naar Londen te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij comfort, gastronomie en exclusieve belevenissen centraal stonden. Londen,...
Jordanië
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier...