De vraag
Wat waren de wensen van onze klant?
We hebben veel tijd besteed aan het leren kennen van dit specifieke DSA-bedrijf en ze zijn er trots op dat ze hun personeel begrijpen. Dus toen ze contact met ons opnamen met het verzoek om een vijfdaagse incentivereis voor 250 van hun bestverkopende verdelers met partners te organiseren, wisten we dat we iets unieks zouden moeten bedenken. Het doel was om de verdelers te motiveren hun bedrijf te laten groeien met behulp van een incentive met wow-factor. Onze uitgebreide longlist moest uiteindelijk teruggebracht worden tot een bestemming die gemakkelijk toegankelijk was voor afgevaardigden uit 15 Europese landen, inclusief voorzieningen voor een conferentie van een halve dag die live vertaald moest worden in zes verschillende talen, en die tegelijkertijd luxe uitstraalde – niet niks dus.
De oplossing
Wat deed Creative Star?
Ondanks het feit dat de gastenlijst het afgelopen jaar verviervoudigde, wilden we de persoonlijke, intieme sfeer van de vorige edities behouden. Het luxueuze Royal Palm spa hotel volledig afhuren, betekende dat we ons geen zorgen hoefden te maken over andere hotelgasten en dat we vrij waren om een onvergetelijke pool party te organiseren om de gasten in stijl te verwelkomen. Er volgden vijf dagen van volledig op maat gemaakte activiteiten, een festival waarin het summum van de Marokkaanse cultuur werd vertoond, teambuilding-activiteiten die de verdelers de kans gaven om van collega’s vrienden te maken, een decadente avond onder de sterren in een speciaal opgericht woestijnkamp dat als een luchtspiegeling verscheen en de volgende ochtend weer spoorloos verdween en een konvooi van 75 4×4’s door de voortdurend verschuivende zandduinen aan de rand van Marrakech. Vuurspuwers, buikdansers, vuurkorven, livemuziek en een verrassingsvuurwerk zorgden ervoor dat het event een onvergetelijke indruk maakte op alle 250 gasten.
Maar dat was lang niet alles. Lokale gidsen die alle nodige talen spraken, werden ingehuurd om de verdelers door de beroemde medina’s van Marrakech te loodsen en ze te laten deelnemen aan een wedstrijd om het “beste koopje”. De uitslag van de wedstrijd volgde ‘s avonds tijdens een galadiner. Deze gala-avond vond plaats in de ultra-exclusieve Beldi Country Club, waar we een receptie organiseerden in de riad-achtige entree, compleet met ronddwalende goochelaars. Het event werd afgerond met een liveband die de rest van de avond de soundtrack verzorgde – een passende afsluiter voor een spectaculair event.
Marokko is een fascinerend land waar traditie en moderniteit harmonieus samenkomen. Perfect voor teambuilding en avontuur.
Yves Saint Laurent
Maybe you might also be interested in these projects.
Sri Lanka
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een inspirerende en luxe incentive reis naar Barcelona te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij cultuur, gastronomie en teambuilding centraal stonden. Barcelona, met zijn...
Londen
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een luxe en onvergetelijke incentive reis naar Londen te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij comfort, gastronomie en exclusieve belevenissen centraal stonden. Londen,...
Jordanië
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier...