Japan

De vraag

Wat waren de wensen van onze klant?

Voor deze klant hebben we al incentives georganiseerd over de hele wereld, we hebben dus wel een idee van waar hun merk voor staat. Toen we de opdracht kregen om 97 van hun beste dealers uit acht Europese regio’s mee te nemen op een inspirerende reis naar Japan om de geschiedenis en de achtergrond van het merk te laten zien, wisten we dat we daarvoor konden zorgen. Rekening houdend met het educatieve luik van de reis was het belangrijk dat we de gasten zouden omverblazen met een luxe-ervaring waarbij ze ondergedompeld werden in het beste van de Japanse cultuur. We creëerden een programma in het kader van de Japanse filosofie van omotenashi, oftewel gastvrijheid, en motiveerden de gasten om dit in hun markt te implementeren door middel van een engagerende communicatiecampagne waaruit een verlangen naar succes spreekt.

De oplossing

Wat deed Creative Star?

Met 97 gasten, zeven moedertalen en geen enkele universele taal, vereiste dit event een zorgvuldige planning om een vlekkeloos verloop te garanderen. De gasten vlogen naar Tokio met tien verschillende Europese vluchten en werden meteen door een druk treinstation in een afgehuurde wagon van een hogesnelheidstrein geloodst – onze aandacht voor details en gevoel voor synchronisatie werden meteen op de proef gesteld toen we de zware bagage met een afzonderlijk transfervoertuig naar Hiroshima brachten.

Na een deugddoende nacht in een luxehotel werden de gasten getrakteerd op een exclusieve rondleiding achter de schermen van de geheime productieprocessen van onze klant, en kregen zo een bijzondere inkijk in de geschiedenis van het merk. Deze bevoorrechte en benijdenswaardige ervaring exclusief voor genodigden werd gevolgd door een Japans feest dat werd bijgewoond door de Global Directors – een minutieus tafelplan dat een maximale visibiliteit garandeert voor elke gastheer – met een ceremoniële opening van een sakevat en een episch taiko-drumspel dat het einde van een traditionele Japanse avond inluidde. Het programma zat boordevol unieke ervaringen: geleide boeddhistische meditatie, elegante geisha-optredens, kampioenschapswedstrijden sumo en een avondlijke riviercruise op een traditionele yakatabune-boot met uitzicht op de neon-verlichte skyline van Tokio. De laatste avond werd gevierd met een receptie in aan privé-gedeelte van de populairste dakbar van Tokio, een verfijnd diner met uitzicht op de stad en toegang tot de Roppongi Hills Club na sluitingstijd.

Japan was een betoverende ervaring met Creative Star. De piekfijne organisatie, volledig binnen ons budget, onthulde verborgen tempels en geheime tuinen. Een reis vol magie en verwondering die al onze verwachtingen overtrof!

Maybe you might also be interested in these projects.

Sri Lanka

Sri Lanka

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een inspirerende en luxe incentive reis naar Barcelona te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij cultuur, gastronomie en teambuilding centraal stonden. Barcelona, met zijn...

Londen

Londen

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een luxe en onvergetelijke incentive reis naar Londen te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij comfort, gastronomie en exclusieve belevenissen centraal stonden. Londen,...

Jordanië

Jordanië

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier...