De vraag
Wat waren de wensen van onze klant?
Na het succes van de reis naar Taormina, Italië het jaar ervoor, wilde onze klant graag opnieuw een spraakmakende en onvergetelijke groepsincentive opzetten om hun bereisde klanten te motiveren. Ons team van experts kreeg de taak om een luxueus hotel op de bestemming te zoeken dat afweek van hun ervaring met ons in Taormina. Ze wilden graag een mix van once-in-a-lifetime groepservaringen om overdag van te genieten en uitgebreide faciliteiten om in de vrije tijd gebruik van te maken, met sfeervolle bars en fantastische restaurants om tot rust te komen.
De oplossing
Wat deed Creative Star?
De locatie was allesbepalend voor dit event, en Sölden voldeed aan alle eisen.
In het luxueuze Oostenrijkse toevluchtsoord herken je de sfeer en locaties uit de James Bond-film “Spectre”; de schoonheid en afzondering van de lokale dorpjes zijn ook sterren als Madonna niet ontgaan, Justin Timberlake en Jessica Biel kozen het zelfs als locatie voor hun huwelijk. De perfecte achtergrond dus om onze gasten een VIP-beleving te bezorgen.
Nadat de setting was vastgelegd en ons communicatieteam hun betoverende werk deed door subtiele en creatieve branding toe te voegen van begin tot eind, kreeg het event stilaan vorm. Het hoogtepunt: het James Bond 007 Spectre crew hotel, bijna exclusief voor onze klanten, exclusieve ski-activiteiten, dineren in het beroemde restaurant Ice-Q op 3000 m boven de zeespiegel en dagen gevuld met activiteiten onder leiding van de beste bergbeklimmers van het gebied.
Sölden biedt een onvergetelijke incentive reis, met adembenemende pistes en de opwindende sfeer van de James Bond-film Spectre die hier werd opgenomen.
Daniel Craig
Maybe you might also be interested in these projects.
Londen
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een luxe en onvergetelijke incentive reis naar Londen te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij comfort, gastronomie en exclusieve belevenissen centraal stonden. Londen,...
Jordanië
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier...
Dubai
De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Dit bedrijf wilde hun toppers, die zich een gans jaar lang uit de naad werkten, verrassen met een onvergetelijke incentive reis naar ‘Amazing Dubai’. ‘Pleasure’ moest overheersen, maar ‘business’ maakte ook deel uit van het...